كشف حقيقت

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

ازش متنفربودم نميخواستم باهاش حرف بزنم ولي بازم مثل دفعه قبل ته دلم ميگفت حق با محسنه

بهش پيام دادم و گفتم تو يه دروغگوي بزرگي چرا بهم نگفتي دوتازن گرفتي ....

چرا نگفتي زن دومت رو با يه بچه بي پناه رها كردي  به تو ميشه گفت مرد......

روي هرچي نامردكم كردي  از زندگيم گم شو بيرون

وقتي پيامم رسيد زنگ زد از شدت ناراحتي نميخواستم باهاش حرف بزنم گوشي رو قطع كردم......

پيام داد كه باوركن ميخواستم حضوري همه چيز بگم كه نشد....

زن اولم بهم خيانت كرد و باكسي ديگه رابطه داشت .........

زن دومم يه ادم بي احساس و بي عاطفه بود و علاقه اي به من و زندگي نداشت مجبورشدم رهاش كنم!!!!!!!!!!!!!!!!

ولي تو عشق مني  پاكي  احساس داري منم عاشقتم و دوستت دارم اگه تو نباشي خودمو ميكشم!!!!!!

من زندگي بدون تو رو نميخوام من الان خودمو ميندازم زير قطار تا همه بفهمن از عشق تو بوده( مهماندارقطار بود)

بهش گفتم ديگه باورت ندارم مگه مطمئن بشم راست گفتي.....

اونم قسم خورد كه راست ميگه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مشاوره ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 20 بهمن 1393برچسب:, | 11:48 | نویسنده : لیندایکتا |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید

.: Weblog Themes By SlideTheme :.